"; ?>

 

Balansas

Žmogaus organizmas - tai biologinė mašina, kurios patikimam veikimui reikia daugiau nei šimto būtinų ingredientų, kuriuos ji turi gauti subalansuotais kiekiais. Bet dėja - organizmas vienų gauna per mažai, tačiau "džiaugaisi" kitų pertekliumi. To pasekoje „mašina" genda, stoja, sulūžta...

 

Mitybos balanso programa

Pagrindinė mitybos balanso nebuvimo priežastis tai žmogaus mitybos įpročiai. Tokius įpročius mes turime visi ir retai kada susimąstome ar tai naudinga mūsų organizmui ar gali padaryti daug žalos. Tam, kad tai suprasti, reikia atsakyti sau į tris klausimus: ką mes valgome - kokius produktus ir kokiu santykiu; kiek mes valgome - kiek maisto ir kalorijų mes kasdiena duodame savo organizmui; kada ir kaip mes valgome -  koks mūsų mitybos režimas ir valgymo kultūra.

Subalansuotas maistinėmis medžiagomis maistas ir teisingas mitybos režimas normalizuoja medžiagų apykaitą ir gerina savijautą. „Energy Diet" produktai ne tam, kad pakeisti įprastą maistą, jie (bent 1 porcija per dieną) tik padeda subalansuoti savo mitybą.

Mitybos balanso programa paprasta:

mažiausiai 3 subalansuoti maitinimaisi per dieną;

privalomi pusryčiai;

paskutinis maitinimasis nevėliau 2-3 valandos iki miego.

2 litrai vandens per dieną!

SVARBU: stiklinė vandens ar kito naudingo gėrimo iš karto išgėrus kokteilį arba po 15–20 min. po maitinimosi sustiprina sotumo jausmą.

 Rekomenduojame ir patariame:

 Mitybos režimas

Niekada nepraleiskite maitinimusi, neleiskite organizmui pajusti alkio, nes per kitą prisivalgymą jis pradės kaupti atsargas.

Pusryčiai ir pietūs turi būti sotūs, o vakarienė - lengva. Valgykite po mažiau bet dažniau, nes persivalgymas vieną kartą dienoje sąlygoja riebalų kaupimą.

 

Maisto kiekis

Kontroliuokite savo norą pavalgyti - neverta valgyti palaikant kompaniją, žiūrint televizorių, skaitant ar streso metu.

Neužkandžiaukite tarp valgymų. Jei labai norite - suvalgykite obuolį ar kažką kitą, bet neviršykite 100 kcal.

Valgykite nedaugiau vienos porcijos. Noras pakaroti, tai ne kas kita kaip malonumo siekis ir tai nieko bendro neturi su organizmo papildymu energija.

Savo meniu paruoškite iš anksto. Į maisto parduotuvę eikite sotūs ir su reikiamų produktų sąrašu.

 

Kas lėkštėje?

Venkite vienu metu valgyti saldžius ir riebius patiekalus, ribokite padažus nes juose dažniausiai yra baltų miltų, atsisakykite majonezo.

Alkoholis pasižymi padidintu kaloringumu. Prie šventinio stalo geriau išgerti sauso putojančio ar raudono vyno taurę, nei stiprių alkoholinių gėrimų. Užkandai geriau rinktis žaliasias alyvuoges nei sūrų sausainį.

 

Valgymo trukmė

Valgykite neskubėdami, gerai sukramtykite kiekvieną kąsnį.

 

Kaip pagamintas maistas?

Maistą ruoškite vengdami daug riebalų - virkite vandenyje ar garuose, troškinkite, kepkite grilyje ar ant grotelių.